Livets fina

Ibland behöver man ett sammanbrott och en dålig dag för att komma igen och uppskatta livets goda och fina!
Idag kl 11.30 satt vi där mina fina vänner och jag på varsin spinningcykel..
Jag kände att jag cyklade mot döden, låren brände, axlarna sved, vaderna skrek och ryggen mådde inte bra.
Konditionen var bortblåst, och jag flåsade som om jag sprungit ett marathonlopp efter en låt.. Svetten rann!
Tillslut såg jag ett ljus och spinnade på som aldrig förr, det gick lättare och lättare
Nu såg jag till och med en glädje i att plåga mig själv där :)
efter att vi "dött" i omklädningsrummet ett tag och duschat av oss svetten så tog vi en lunch på 9:an
en god ost och skinksallad med vitlökssås och rhode island :)
efter lunchen vandrade vi vidare till Waynes och där har vi suttit i några timmar och bara pratat och hur skönt är inte det då? Att sitta och prata med människor man verkligen kan vara sig själv med och som jag trivs med så oerhört bra. Vi pratar om allt i princip inga hemligheter här inte ;) Lite väl vulgärt ibland bara..
Sen tog jag promenaden hem till min lägenhet där jag nu sitter, ska plocka undan lite och diska.
Jag har bara slängt allt på golvet sen jag kom hit i måndags, jo alla kläder och alla saker ligger huller om buller här, men det gör ingenting för min del, jag ska ju flytta snart iaf :) Dessutom har mitt liv varit kaos sen jag kom hit så det kan vara därför också, jag har varit kaos!
nu är jag ett ordnat kaos och ska därför försöka få till det i min lägenhet :)
Sen ska jag hem till Anna, lite kvalitetstid! Jag ska dessutom unna mig 15bitar godis ikväll!
Puss
det här är en av mitt livs finaste vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: IDA

<3

2012-01-13 @ 18:55:46
URL: http://idamartinsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0