ett dopp i det blå

Godkväll mina kära!
hm vad vill ni veta?!
Det rullar liksom på i en hiskelig takt här mitt liv!
Snart är det Malung och jag längtar som en tok...
Ikväll har jag tagit sommarens första dopp i Lokatjärn, älskade lokatjärn!
 
 
Det bästa med att bo på landet:
1: Nyaste grannen är ett hingstföl på två dagar
2: att åka häst och vagn en heldag och bara ligga på flaket och sola med bra musik och fina vänner
3: att ta ett kvällsdopp i en tjärn undangömd i en skog
4: Att alla känner alla och tryggheten är enorm
5: Att släppa hästen på bete och se henne så lycklig!
6: Att åka ut till ett berg mitt i skogen och gå på dans!
listan kan göras lång och kommer fyllas på över sommaren!
 
Nu ska jag sova i morgon väntar en helvetes dag OK 6.45-15.15 simhallen 16.00-20.00...
 
God Natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0