Det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Hej hej hallå
Några dagar sedan nu igen, plugg plugg plugg min hjärna svämmar över av onödigt vetande och sega uppgifter.. Jag skriver skriver skriver, suddar suddar, skriver om.. Ändrar tillbaka, tar bort lägger till och försöker ordbajsa så mycket som möjligt! Jag längtar till 1juni!

Sommaren närmar sig med stormsteg och jag längtar nått så enormt efter sommarbete, mys, dans, klänningar, kjolar, linnen, snygga skor, sol och värme! Sena sommarkvällar är det bästa som finns, rivstartar sommaren med fest hos oss, sedan logdansen :)
Har tjuvstartat lite idag och haft klänning på stan! :)

Ikväll spelar Donnez på estraden, skulle dit men det råkade rinna ut i sanden men inte lite sugen jag var på att dansa när vädret var så underbart idag :) men gammal (läs urtråkig och grå) och vis som jag är valde jag soffan, vin och Grease 2 istället..

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0