I love kicking ass, it makes me feel alive

Hej hallå!
Idag skulle vi haft heldag i skolan med seminarium och redovisningar men min kära lilla A2 klass kortade ner en sex timmars dag till en tre timmar dag!! Hur underbart är inte det?! nu är det bara tekniken kvar!! :)

Körde även belöningsmetoden på mig själv idag, för att jag pluggat i ett helt läsår nu!!
Så fick min finaste älskling flytta hem till min garderob, har suktat i flera månader men idag var det dags, och jag behöver nog inte ens berätta hur nöjd jag är?! :) MY precisous!

Klockan 18 blir det medeljympa på royal, skönt att få igång träningen med hela kroppen nu! :)
Igår blev det 5km i hemlingby, mina ben var som två tunga träklossar att bära med 3km löp från dagen före i..
men 33minuter plågade jag mig in på, efter att sista mördarbacken tog mina krafter och benen skakade..

Nu ska jag sova lite middag innnan greys kl17..

Ikväll har jag en date, wiie!

Puss och kram sean banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0