I'm alive

Jo jag lever men det är nätt och jämt ;)
Helgen i Sälen var kanonkul och mer om det senare!
I söndags flög jag som en vante i slowmotion av fröken w och trodde seriöst jag brutit ryggen, den här smärtan som fortfarande sitter i men mycket lindrigare nu önskar jag inte ens min värsta fiende eller jo Breivik han kan få den han!!

Kom tillbaka till Gävle igår och idag har vi skrivit tenta, en i kemi och en i fysik klarade båda två så firade med en glass på torget och solning på fotbollsplan :)
Lunch hos oss med bästa brudar och sedan såg vi the vow och hallå Channing vill du gifta dig med mig eller?! Jag lovar jag är din för alltid i så fall ;)
Sen såg vi greys och ja otrohet är det värsta jag vet!!!!!

Nyss har vi gjort matlåda för i morgon går vi heldag i skolan..

Nu sömn! Puss
Det spelar ingen roll om du är tjock smal fin eller ful för vi ska ha så jävla kul!

 


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Jag hoppas du har förberett dig mot en superhelg! :)

2012-05-03 @ 22:56:54
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0