My brown eyed girl

Hej hej hallå
här har det hänt lite saker sen jag skrev sist!
vi börjar med fredag då vi gick i skolan till 12 sen var det Dalarna som gällde!
Hem och byta om innan det var dags för att åka till fröken W, förresten var det snö också..
Fixade iordning allt till tävlingen och red en sväng.
Lördag morgon åkte vi till mora i snö och regn..
Inte alls pepp för tävling..
Pirris gick kanon på framhoppningen och på banan som var som att rida i en sjö på vissa ställen. ett stopp på grund av att jag fegade ur och inte red. Sjukt nöjd trots vädret!
Fröken W var inte alls taggad och framhoppningen gick skit!
Väl inne på banan gick allt klockrent fram till hinder 5 då jag slutade rida sista sprången fram till hindret och hon stod emot rätt rejält och det blev stopp, vi gjorde om och gjorde rätt, sedan ett stopp på nästa då gav jag upp! Fröken W och jag var trött och slut, det är förståeligt att hon var slut! att springa i 2dm vatten och sedan hoppa skulle inte jag gjort heller.. Min älskade tjej hon var bäst ändå, men det jobbiga underlaget resulterade i att hon nu är överansträngd i ett framben.. så idag får hon massa godis och mys!
Lördag kväll, chaufför och hemmafest när det är som bäst ;)
- Du har en utomordentligt fin livmoder du!
Jag tar den som en komplimang..
- Snyggaste röven på länge, den har vi spanat in många gånger!!

Söndag åt mat hos moster och tårta sen jobba på ok från 18-21.30 :)
Massera fröken W och hennes ben på kvällen och sen big brother.

Idag har jag ringt läkaren för att kolla upp ryggen och dokumentera, de hade fått nya restriktioner inom dokumnetation så det var inget akut och jag skulle få en tid nästa vecka men eftersom jag inte är hemma fick jag en tid på onsdag ändå :) alltså ja de är väl bra att de tar akutfall före men jag kan ju inte dokumentera något om det varken syns eller känns?! igår var första dagen som det inte gjorde ont att sätta sig i bilen idag vaknade jag med lite strålning i ryggen men nu är det väl bättre.
Nu har jag skrivit lite på fysik och kemihandledningarna och planerat för mitt kurssammanhållande arbete som jag tänkte göra i morgon eller på onsdag :)

Nu ska jag pausa och ta en promenad och sedan pussa på min fina tjej i hagen!
idag är det strålande sol och 10+

tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0