Bastard

Sitter på föreläsning om pedagogisk dokumentation med videoinspelning som verktyg..
Känns sjukt konstigt att sitta på föreläsning 3timmar istället för att ha praktiska lektioner heldagar..

Har börjat packa för hemfärd och ja jag har nog packat för ett år, ska kika igenom det igen ikväll och packa ut i bilen, tur att RUJ är stor! :) för i morgon är det dags för 18mil i bil hem till älskade Dalarna! :)
Lucia, jul, nyår, och massa mer väntar :)

Ikväll ska vi baka pepparkakor och julmysa hos Natalie! :)

I fredags var vi ute och åt på helt enkelt med klassen, mums! :) lördagen hade jag ensamtid så jag lyxade till det med mörk choklad, en tjejtidning, virkning och så mycket bättre :)
Uggla, miss Li och Maja är mina favoriter, speciellt uggla han skulle jag vilja umgås med en dag för jag tror vi skulle ha kul ihop! :)

Nu ska jag lyssna lite till här!
Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0