Thursday I don't care about you

Helgen är här och jag bara njuter av livet och ledigheten!
De här dagarna med Lchf har gått bra, fast jag kan inte sluta tänka på bullar, prinsesstårta, chokladbollar och andra bakelser! Godis klarar jag mig utan men bakelser är det sista jag tänker på innan jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar..
Var ut i hemlingby och sprang 3km häromdagen, satte ribban för högt då jag slog personbästa i tid per km.. Ökade takten i sista uppförsbacken och visste inte om jag skulle skratta, gråta, spy eller svimma när jag kom upp och i mål.. Efter det gick vi 6km där och resten av veckan har vi gått.. Idag har vi haft rörelse i skolan med massa lek, hopp, kullerbyttor osv. Jag känner av lite i ryggen idag så jag vågade inte va med på så mycket.. Men kul var det :)

I helgen blir det mys och shopping :)

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0