Varför skynda på, när tiden går så fort ändå?

Idag har vi målat hela dagen! Med kol, kritor, pennor, vattenfärg, flaskfärg, akvarellfärg osv..
Man blir så trött efter en heldag med bild, huvudet känns helt tomt när man kommer hem!
Men kul är det :)
I morgon har vi rörelse, med redovisningar :)

Idag har jag gått 1,4mil sammanlagt! 4km till och från skolan plus en mil på kvällen :) så himla skönt att bara gå, jag kan gå i flera timmar! Nu är fossingarna trötta, men de får ju vila till i morgon :)

Kvällens kärleksspridning kom helt klart från Bonde, åh de är väl de mysigaste som finns! Jag blir så kär! Men samtidigt så åker skämskudden fram ibland, hur kommer det sig att förälskade människor kan vara så pinsamma?! Det blir liksom för mycket ibland ;)

Nu ska jag skriva matdagbok och kika på 'berg flyttar in' i min tv4play app!

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0