Du har en chans att göra någon lycklig för en stund, jag vill gärna va med dig ikväll

Har inget nytt att berätta idag, vi har varit på stan, tränat, ätit go' middag, sovit middag i soffan, ätit center och sett på kärleksfilm..
Idag har varit en bra dag, men just nu känner jag att jag bara bubblar av förvirring av alla känslor inom mig eller så är det vitlöken från maten som satt igång kroppen..
Ikväll är jag inte höstpepp mera höstdepp så jag tar och lyssnar på lite dansband och drömmer mig bort till sommaren, varma långa sommarnätter på okänd ort, varma långa kramar, härligaste tältveckan av alla! Ikväll önskar jag att få dansa och förlora mig i någons famn! :)

I morgon blir bättre, puss!

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0