I am my own worst enemy

Har varit hemma en vecka i morgon och jag känner mig lycklig! Jag har sånna fantastiska vänner här hemma, det kan gå månader mellan vi hörs och ses men allt är som vanligt och vi vet vart vi har varandra och hur vi fungerar när vi ses igen! Det är vänskap det :) vi har bara ännu mer att prata om då när vi väl ses, häftigt är det jag vet ;)
Så helgen då började fredagen med 5km löpning och sen lunch på hotellet sedan en mysig vagn tur bakom groggen, ja hästen kallas för groggen, med Julle på släp! Julle var pigg som ett as och var Påväg upp på trillan flera gånger den busen :)
Sedan var det dags att göra sig redo för fest, föris och fix i mitt tredje hem Skoglunds, sedan hockey där älvis spöade björbo i en enkel match med 7-1! Jodåsåatt ;)
Efter det bar det av mot mora och Ljungbergs Sportbar som var vårt slott den kvällen! Trubadur på scen och en massa trevligt folk, en del trevligare än andra!!! Jag och Amanda har en tendens att spåra varsin kväll så på fredagen var det min tur och lördagen var definitivt hennes! Vi längtar även till donken innan vi ens hunnit till krogen ;)

Lördagen mådde jag som jag förtjänade och fröken Skoglund körde som en biltjuv i kurvorna, magen vändes åt alla håll och kanter ;)
Vi drog till mitt fjärde hem Martinssons där vi skapade fritidsgård, såg på film och hängde innan vi laddade upp för kväll nummer 2! Föris hos mig med tacos mys och en seg start ;) men sen kom vi igång och oj vad vi var igång, vi tog bästa fröken Ford som chaufför och drog till Ljungbergs.. Mer folk idag och aldrig har jag vart med om så noggrann legkontroll förr ;) de hade dansgolvet öppet idag och precis när vi skulle gå hem hittade vi en till bar, vilken lycka. Haha
Sedan donkidonken och sen hem och sova!
Söndag var bakishäng innan vi tog en promme på kvällen :)
Måndag började med 6,74km gång med jossan, Elsa och Fridolf :) sedan lite plugg innan vi drog iväg till Gesunda och vandrade uppför slalombacken :)
Skapligt trött efter det ja!
Tisdag pluggade jag lite på dagen och sen blev det 6km gång med Amanda, vi är så lika och har så sjukt mycket att prata om ;) sedan såg vi rock of ages hos henne och åt massa godis!
Idag började jag dagen med en skön sovmorgon sedan gick jag till åsen och vände 12,19km så himla skönt att rensa huvudet till musik.. Känslan när man hör en låt och texten passar in i livet just då eller i en händelse är galen :)
Kom på mig själv att dansa, skutta och göra jympamoves efter vägen :)

I morgon blir det promme med Elsa, jossan och Fridolf på morgonen. Även en lång promme med Ida står på schemat. RUJ ska få sig en välbehövlig städning, påfyllning av glykol och spolarvätska, vinterdäck, ny lampa och en doftgran i morgon, min älskade bil :)

Jag fattar allt och ingenting, där stod ju du som alltid skulle va min. Du såg precis lika påkommen ut som du var, men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar...


Vi hörs vi ses i dina drömmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0