I'm just a girl standing infront of a boy asking him to love her

Hallå
Dagen har varit bra! Valbo var destinationen, köpte tandkräm, tyg, ljus och en duschpeeling :)
16.00 satt vi på varsin spinningcykel, redo att svettas och fightas i en timme! Så himla härligt det var, tog i och trampade på för kung och fosterland! Dessutom ökade jag på motståndet idag! Det här har varit en bra träningsvecka har ökat vikterna på skivstången och orkar mycket mer, har ökat motståndet på Spinningen och dog inte av det :) har insett att byxorna blivit inte lika tighta, jag kan andas utan att byxorna spricker! :)
Nu ikväll har jag haft en date med ben & jerry, de är så himla söta!

Ikväll går det bara kärleksfilmer på tv.. Jag som är en oromantisk människa ;)

Min sambo har bokat en sista minuten till Turkiet och sticker nästa fredag, inte alls avis! Men jag ska få umgås och ha en hel helg med mina finaste vänner och dricka alkohol :)

Ta hand om er allihop!

Vi hörs, vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0