Vi är inte sånna som i slutet får varann

Händelserik dag!
Började med två timmar hos frisören och en stor förändring innan rakapparaten kommit fram eller håret växt ihop till en knut på huvudet ;)
Nu har jag en axellång Page och massor av ljusa uppfreshande slingor, jag grät inte när hon drog håret i den hemska silikonhättan tack och lov! :) kände mig som en ny människa när jag gick ut genom dörren!
Efter det hade jag två timmar med jossan och Elsa, finaste flickebarnet jag vet! :) hon skrattade åt mig idag sen pruttade hon på mig och skrek och grät.. Vi gick 5km och Elsa var nöjd i vagnen, även bamsebjörn följde med på promenad idag :)
Efter det plockade jag upp mina tre musketörer, Anna, Amanda och Ida. Ja Pelle följde ju också förstås :) vi skulle på vandring, uppför Wäsaberget.. Min idé som jag ångrade efter 10m rätt uppför! Trodde allvarligt att min sista stund var kommen, hej flåset!
De där drinkarna på rättviks bowling och krog gjorde sig ganska påminda, men upp kom vi och vi överlevde! :) härligt var det.
Efter det har jag sovit på soffan!
I morgon väntar en morgonpromenad med Elsa och jossan kl 8 och sedan packa och en liten tur till stallet kanske :) sedan bär det av mot Gävle igen!

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0