Vill att änglar ska se dig och allt gott ska ske dig

Hej!
Idag har vi haft bildlektion i skolan, arbeta med lera stod det på schemat och det gjorde vi även i 6 timmar.. Vill inte se en lerklump till på några veckor nu tack! mina händer kändes som sandpapper ett tag men nu har de gått tillbaka till sin normalfuktighet ;)
efter skolan som vi slutade ca 15 cyklade vi hem och gjorde i ordning dagens middag, TACOS! :) mums
klockan 17 stod vi i gympasalen på fjärran redo att svettas, åh jag blir så lycklig av att avreagera kroppen en timme om dagen! i morgon väntar skivstång! jag har faktiskt märkt att jag fått några muskler och lite kondis sen augusti, tack gode gud för det! Det bästa som finns är när man får resultat på allt slit! :) och byxorna sitter inte lika tight längre utan jag kan faktikst andas nu ;)

sedan har jag pluggat lite och ska även göra det nu, pluggar bäst på kvällarna!
Tvättat har jag gjort tre maskiner så nu är jag redo för Dalarna! va är det för väder hemma egentligen? vad ska man ha för kläder med sig?
I morgon ska jag först till skolan, sedan packa och plugga innan skivstången!
 
Idag tog jag steget, shit va nervös jag varit länge men nu är det äntligen gjort och jag och min älskling är otroligt nöjda, Välkommen iOS6! :) Min iphone har alltså fått sig en välbehövlig uppdatering och de känns som att min älskling behövde det :)
 
Helgen var riktigt trevlig, fredagen började vi med ett helvetespass på spinningcyklarna.. vi bokade soin bas/medel som är uppdelat i två block efter uppvärmningen med en återhämtning emellan men när vi kom dit var det spin60.. uppvärmning och sedan fullt ös i ett block på 36min.. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta då mina ben fullkomligt skakade av utmattning och sen var det dags att cykla hem..
sedan begav vi oss till Valbo för sambotid! Ikea och valbo köpcentrum. Fast först köpte vi oss varsin ukulele på 4sound, min är rosa! :)
köpte bara nödvändigheter i Valbo, sängkläder doftljus, en tunnare typ jacka, en mönstrad lite roligare bastopp och tumvantar. :)
På lördagen började vi med jympa på fjärran, herregud jag simmade typ eller ja jag flöt runt i mitt eget svett på avslappningen i slutet ;)
efter välbehövlig dusch så blev det stan för att fortsätta vår shopping och en fika på wayne's med Karro, Niklas, Natalie och hennes lillebror Jesper :)
Hittade endast en underbar halsduk från vila i den härligaste grönfärgen jag sett :)
Söndagen bestod av plugg, plugg och plugg..
Nu åter till hemtentan!
 
Vi hörs vi ses i dina drömmar
 
Fyndade på Veromoda och Diiza förra helgen! de tre vita topparna 50kr/st ord.pris 299.95kr/st
Den röda är från Vila och blev min för 150kr ord.pris 300kr.
 
Hemlingbyslalombacke formade våra rumpor en dag
 
Kreativiteten flödade en dag på HIG!
 
Välkomna
 
I love it
 
Perfekt till mina gröna byxor (från HM flyttade in för några veckor sedan!)
Höstens mysigaste
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0