Hur dom än försöker ta oss ner på jorden

Tjena!
Litet uppehåll har jag haft, de har liksom inte hänt något speciellt jag velat dela med mig av. Mitt liv har snurrat på i ett hamsterhjul sen jag gick ut på praktik, Älskade älskade ungar på förskolan! Oj vad jag kommer sakna dem!
Känslan är obeskrivlig när de kommer springande av ren lycka på morgonen och kastar sig över en och kramas tills armarna krampar! :) De ger så mycket kärlek och lycka!
Nu har jag bara en vecka kvar av praktiken sen är det dags att återgå till HIG igen med blandade känslor! 
 
Våren är här nu igårkväll när jag var ute på en liten joggingrunda på 4,35km så var det 13+grader ute klockan 19! Helt fantastiskt :)
har till och med fått lite färg i ansiktet redan, fast det är väl inte så konstigt när vi är ute nästan varje dag på förskolan :)
 
Förra helgen var jag hemma och hälsade på lite, vilket var hur skönt som helst! Jag har nog inte andats så lugn och avslappnat på lääänge! Tog det bara lugnt och gjorde sådant som gör mig glad, som att umgås med Jossan och Elsa, familjen, vännerna, hänga på hotellet med Eve, Vara i stallet och bara lukta, borsta, mysa och rida! :)

På påskafton var jag Eve och Amanda i Sälen på Harrys och såg världens bästa ansiktet! Jag var nog lyckligast i världen! Jag har verkligen fastnat för Svensk RNB, vilket även är den bästa musiken just nu att springa till i mitt tycke! :)
 
 
Nu sitter jag här med min skoluppgift om kulturmöten i förskolan, tjoho va kul de är! ;)
Har nyss deklarerat, eller har försökt deklarera i en vecka nu men det har liksom inte gått så bra och på skatteverketskundtjänst fattade dom lika som mig ingenting! Jag skyller på att man bara behöver deklarera en gång per år och därför glömmer bort hur man gör med blanketter och sånt där, även att jag är blond! vad hon på kundtjänst skyller på har jag ingen aning om, kanske blackout eller att hon är praktikant! fick i alla fall hjälp av en revisor så nu är det klart, nu väntar jag bara på pengarna :) 
 
Har inget mer att dela med mig av just nu, mer än att jag köpt nya löarskor och gjort en jäkligt bra deal! samt börjat springa och börjat ändra om mitt löpsteg och min löpstil för att bespara benen. Just nu är det fruktansvärt det känns som jag springer i uppförsbacke hela tiden, fast det är ju så det ska vara också..
 
Nu tillbaka till skolarbete!
 
Vi hörs vi ses i dina drömmar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0