Someday we'll be kings and queens

Fick sånt där oerhört bloggsug nu på kvällskvisten :)
Har varit upptagen med plugg, kurslitteratur och att läsa om Mr Grey på kvällarna annars :) Mr Grey böckerna är helt obeskrivligt bra, redan från första sidan har jag varit fast helt fast! Läste ut alla tre böckerna väldigt snabbt och nu saknar jag att läsa om Grey på kvällarna, min sambo tycker förhoppningsvis jag är socialare nu ;)

Helgen som var betydde bröllop och familjefest för min del, min fina underbara kusin Camilla gifte sig i Vänersborg! Hur fint som helst och allt var super! Så himla underbart att träffa hela släkten och bara njuta i kärlekens tecken en helg :) jag hade min underbara blå klänning och Johannas fina pälsjacka :) bilder kommer!

Vill tipsa er om en av mina favoritbloggar också och nu vet jag inte hur man länkar från min iPhone men här är adressen http://civilbefalhavaren.blogg.se/
Det är Sofia som bloggar, hennes fästman är i Afghanistan på utlandstjänst så hon delar med sig om sin vardag hemma i Sverige alla motgångar och medgångar, känslor osv. Jag har alltid beundrat människor som gör utlandstjänst och hade jag inte kommit in på högskolan hade jag troligtvis sök in i det militära med siktet inställt på utlandstjänst, jag vill göra skillnad och hjälpa andra människor! :)

Igår köpte jag nytt Friskiskort och idag tog jag årets första pass, core! Välbehövligt efter 2 månaders vila och innan dess 1 månad med bara promenader! Vi har även börjat igen med vårt älskade lchf! :)
Motivationen är faktiskt rätt bra och blev ännu bättre när jag stod på friskis idag och såg en stor klump i spegeln, när magen står ut mer än pattarna då är man plattpatt och/eller i behov av att bli fit ;)
På fredag ska vi mysa med tacos för jag har hört att någon fyller år då ;)

Nu dags för sömn!

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0