Det finns någon & något för alla, eller?

vad är egentligen meningen med livet?
vad ska man egentligen uppnå för att vara en bra människa?
vad är bra? vad är dåligt?
alla har vi väl en uppgift med livet? eller?
men vem fan bryr sig?

Jag tror iaf att alla har någonting dom är lite extra bra på, lite bättre än alla andra på just det, man måste bara våga chansa för att ta reda på vad. alla har vi någonting just du är bäst på!

de flesta är på jakt efter "kärleken i livet" och med den kommer lyckan, livet blir bra och alla blir lyckliga:)
Att ett ord kan betyda så mkt för människor är egentligen väldigt sjukt, ordet kärlek har många olika betydelser för alla människor men jag tror att ordet kärlek betyder lycka för de flesta, alltså något som gör en lycklig. oftast är det ju så, men jag tror inte man blir lyckligare av att leta efter kärleken och lyckan jag tror att den kommer till en när det är ens tur. man kan hitta den var som helst.

själv har jag hittat lyckan och kärleken i hästarna :)


Torsdagens röj på Boggberg var king, och kan sammanfattas med ordet dans, mys, fulla vänner, trevligt sällskap, kära återseenden, och en och annan smygpuss;) precis som de ska va!

Helgen har varit lugn och bra, idag har det varit lugnt och skönt med vänner.
var till ida och sa hejdå igår, hon for ju till USA idag, im gonna miss her<3
nån dag den här veckan ska jag och frida bo i Brindberg.
Var bortbjuden på middag till Julia igår, mat och film stod på menyn och bra blev de :)

ikväll är jag bortbjuden av amanda, ska sova i brindberg hon jag och molly.
Grilla och äta gott. och vila upp mig inför helgens bravader, det luktar fest och fylla!


i morgon kommer mina darlings från GÖÖÖÖÖÖTEEEBOOOOORG!


nu ska jag köra lite bil och handla:D tjing

Kommentarer
Postat av: RebeccaSomSaknarSinLinnea!!

Wihhuu med tåg klockan 5.08 på morgonen.

Det är lätt värt det, får ju träffa dig och alla andra girlsen :D <3

2008-08-04 @ 18:16:51
Postat av: Julia!!!!!!!!!!!!! :)

Hhhah, och efter helgen luktar det gamtfylla! ;D<3

2008-08-06 @ 02:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0