en utekväll kan sluta hur som helst, och var som helst;)

musik och motor har alltid lyckats bli regnigt, vad jag minns iaf! men i år var de iaf uppehåll på kvällen, men pissblött ute ändå. vi hade iaf tur med vädret;)

Torsdagen:  blev det hästcrusing och brudarna mina var ju helt king, och gud va jag skratta.
är glad att jag inte var med i spöregnet i år :) kvällen avslutades hos amanda med film och fetning med chips:D

Fredag:lugn dag gjorde inte många knop där inte. sen blev det byalagsdragkamp och Näsets lag, med inspiration från näsets stolthet Klucku Bertil gjorde succé enligt min åsikt, så länge jag orkade kolla förlorade de inte ett drag, sen drog jag hem till amanda göra sig i ordning, sen drog jag vidare till eve där drog vi igång och förfestade, där någon fick marsvinsbajs på tröjan, där några blev lite för runda om fötterna, oj oj oj händelserik för fest , PIZZA<3, det gick tydligen en sprittjuv där också DÅLIG stil, senare när vi äntligen fått ut och bort allt folk från hus och gård drog vi till parken, jag gick inte in utan höll mig ute på parkeringen och träffade en hel del personer man känner, Vissa var fullare än andra, det var svinkallt, det var mysigt, jag fick en rosa gitarr, någon gjorde de fegaste man kan göra som kille slå en tjej, jag tappade bort alla och blev ensam men lika glad för det var jag och sprang runt överallt, pratade med alla, jag och millan gick en raggar-runda på byn åkte cab tillbaka, sprang runt som en snurrig höna, sen åkte jag med mammi hem :)

lite dåligt minne av torsdag fredag på grund av förträngning;)

Lördag: oj oj oj. inte mycket gjort den dagen, middag hos "familjen2" kycklingsallad, sen hämta klänning hos ida, till eve, titta på crusing och chauffören ville ha en dejt men en 40årig gubbe med inget hår på huvudet var inte så lockande;)
drog till amanda och gjorde ordning mig, julia och frida anlände, vi fixade till oss, förfestade lite och fixade för kvällen, världens godaste groggar, MUMS!
sen drog vi ut på byn träfade folk vi kände överallt, stannade i parken vid bibblan och ja vad gjorde vi där egentligen träffade eve milla och magda, anna natalie, rebecca och Jossan:) dans och sång. ner till parken för inbetalning, ut på byn kolla läget, glassplitter i benet AJ!!, blod, snyfftande för vänner som skrattade, skälla ut barn som kastar flaskor, och oj va arg jag var, man slänger INTE en glasflaska i backen! någon var jäökligt dryg med en kamera och knäppte smygkort hela tiden - om du hade frågat hade jag kunnat ställa upp på kort!, halta ut på byn, vända kolla för att kolla Sven Ingvars, blev ensam, träffade kusiner Martin och Henke, gick in kollade lite Sven Ingvars, in i Öltält med kusiner, mer och mer i dimman, lova kusiner att köra hit och dit, kusiner lova köpa ut, träffa massa människor, en Olof och en olof storebror, ut titta sven ingvars, träffa mkt mkt folk, kramar hit och dit, mys och puss;), träffa Martin och Ulla, och helt plötsligt var Linnea ensam igen, träffa en vän som var ledsen prata allvar, kom fram till att Älvdalen är ett ruttet ställe och
att alla bara hittar på saker, och man kan inte ha killkompisar här för då är man ihop och är man inte ihop så har man sex med varandra, och har man flera killkompisar så är man hora. - ring mig om du vill ha sex.,
Mattias från trysil, pusspuss, dum i huvudet? - vad menar du nu va?
trösta vänner!
ut och träffa folk, tappa alla
in i öltält, träffa ärtan som dansat sönder 2 bord och en bänk;)
titta på uppträdande, - jag tror jag är förälskad!, - i min vän?:O min flickvän;)
halka
kram och mys!
sen ut och kolla Mimikry, inte min musiksmak men man får väl stå ut
10-0? nää inte kan väl de va sant? men jo så var det;)
MYS!
Martin hade plankat och haft sönder sin nya tröja!
ut, möta upp min nattkamrat
sulla runt ute ett bra tag, hejdå<3
Hitta kundvagn i diket släpa upp den.
Carlsson kastade ner min kundvagn i diket, jag sprang efter och hämtade, försökte skydda den med livet!
martin hoppa upp i kundvagnen linnea orkar inte hålla emot, vilket resluterar i att vagnen och martin välter.
Ulla tar vagnen och kastar ner för slänten,
hockeytacklingar hit och dit, 94:or!
Carlsson slängde linnea ner för slänten, linnea ligger och asgarvar för sig själv och alla tror hon svimmat, skakar i armar och petar på linnea, tillslut sätter sig hon upp arg som ett bi och asgarvar, hur det nu går ihop;)
skjutsa hem mig 4 mil i kundvagnen? nja
amanda hämta min vagn i diket.
tillslut kommer vi iväg hemmåt
Jesper sätter sig i min vagn, MIN vagn!
tjatar på honom att gå ur minst 5 min, blir iriiterad och tar sats och puttar vagnen ut i gräset och ner i diket där den och jesper välter, tar vagnen och går, high five på den;)
skjutsar amanda, Putte blir amandas nya chaufför i vagnen, jag tar över ner för trottoarkant, ida snor min vagn,
hej då Ulla, Carlsson, Martin och Bälter!
hemmåt
någon snor min vagn
några fick nattsällskap;)

Oboy och mackor<3

sen blev de lite skvaller och go natt på fel adress;)

Söndagen:
vakna äta
hejdå Natalie och Rebecca<3
film
pizza
hem
rida
skvallra med eve
dator
nu sova:D

BILDER KOMMER PÅ  Cplinnea.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0