I can dance whit you honey, if you think it´s funny

Inte gjort mkt idag, mest lyssnat abba musik och dampat runt här hemma, ute med molly en stund också. sen drog jag en sväng till stallet, ut å körde med eve, lite skvaller och gudars va bra vi är:)
Skvallrade en hel del med LillJossan också, min lilla darling!

jag är jäkligt festsugen känner jag men det får vänta till veckan, har varit lugn sen musik och motor nu och det känns toppen! 161dagar sen blir de farligt på krogen, sen blir de körkort och ännu farligare i trafiken.


ska jag vara ärlig?
isf kan jag berätta en hemlis, jag har totalt gett upp sökandet efter kälek, jag har vännerna, familjen och hästarna.
nu ska jag spara pengar och bygga lite inför framtiden för blir det som jag vill ska jag vara hästägare år 2010 senast.
har satt upp mål jag ska nå till nästa sommar också, men dom får ni veta en annan gång.



jag blir glad av musik, skulle aldrig klara mig utan den, och jag är så himla danssugen, känner bara för att ut och rocka loss till musik. jag och ida har insett att dans är vår grej och vi ska börja på buggkurs, funderar på att börja på showdans igen, så himla härligt att känna sig ett till musiken och rörelserna.



idag har jag lagat min egen mat, fiskpinnar och potatis (Y) såklart brännde jag fisken, men det pratar vi inte om. (jag skäms, min mamma är typ kock och jag kan inte ens steka fiskpinnar)

Mamma mia<3

nej nu ska jag och min lilla mollyhund se en film och sova!
ha´t bra gott folk..

Iett steller dait ig will fårå
steller dar ig will wårå
iett buder, so djäro so goutt ar mig
ig far daiter snest ig beller
war uld ig wårå ellest
för jär will, ig wårå min dig

Brindbjärr ett budstell ig elsker yverollt
um såmårn um wittern dar er ir warmt eld kollt
Brindbjärr er ir ju so grannt ig millmar trour att er ir do it sant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0