I will love you untill the day I die<3

hur vet man när man är kär?!
inte för att jag tror att jag är det men ändå liksom;)

har varit hos min diamant Ida idag:)
gottat i oss godis och massa prat<3
planeringar för gryvelån också;)

i mrgn drar jag till Borlänge och gör slut på pengar med Johanna:) åh va jag har saknat våra dampdagar:) <3

på Måndag börjar skolan, min klass och guide 2 och 3 ska vara i gryvelån en vecka, en veckas avgiftning från alkoholen alltså..
på måndag flyttar Pernilla ifrån mig till Strömsholm, och oj va stolt jag är över henne som verkligen lever upp till sin dröm, ibland ångrar jag att jag inte gick hästgymnasium och verkligen satsade, men jag är jäkligt glad att jag går de jag går nu! Samhällsprogrammet Hälsa Friskvård - har förändrat mitt liv till de bättre!


Natalie och Rebecca <3 jag saknar er, ni är typ mina guldklimpar, allt är underbart varje gång vi ses, när ni åker hem känner jag bara för att lägga mig ner och bara gråta som ett litet barn.




eftersom jag vet att både Julia och martin läser de här så passar jag på att hälsa till dom att jag är kingen;)


nu är det dags att räkna får och dejta john blund go natt

Kommentarer
Postat av: Natalie

Linnea mitt hjärta, du är som våran storasyster, finns alltid där för oss. Är så sjuk glad att jag lärt känna dig och de andra. De är så tomt utan er. :/

Gör allt för att vi ska kunna träffas så ofta som möjligt, ni är allt! <3

2008-08-16 @ 01:39:50
Postat av: Rebecca såklart!

Linnea, du får mig att sakna ihjäl mig efter dig.

Om det är något nångång, ring bara! Kom ner hit eller något! Älskar fan din vänskap! <3

2008-08-17 @ 00:01:46
Postat av: ida

kärlek.. kan det ha nåt med.. ICA att göra?



HAHAHA ILY <3

2008-08-17 @ 00:07:24
Postat av: Martin

Haha ja tack för du hälsar till kingen mig ;)

2008-08-17 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0