sommaren 2008 ett minne för livet

sommaren 2008 är helt klart en sommar jag aldrig kommer glömma, sommaren 2006 och 2008 är nog de två bästa.
har kommit närmare vänner, och insett vart jag har vissa, har fått helt underbara nya vänner, även någon hjärtevän;)

Ett stort tack till er alla som stått ut med mig hela sommaren, och som alltid får mig på sånt bra humör, ni är guld värda!

Ida är min diamant<3 och har äntligen kommit hem från USA nu!
och gud va jag har saknat, och jag förstår inte hur du orkar stå ut med mig. Jag älskar dig!

jag och johanna avblåste sthlmsresan i morse i sista sekund, men vi ska ner inom en månad:)

Jossan har lämnat mig för Grekland en vecka nu:P


den här sommaren har gått fort, fast ändå inte, nästa sommar är mitt sista sommarlov och jag ska ha körkort nästa sommar, :)

nu ska jag ta min dagliga bi frisk medicin: 2 alvedon, en noskapin, 20ml hostmedicin, nässpray och en baffucin:D

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0