Bli min näsduk?

Näsan rinner, ögonen svullnar upp, halsen är torr och gör ont, Huvudet är tungt, Pannan och kroppen kokar över snart, jag känner mig döende!
Skulle behöva en näsduk nu, nån att snora på och värma sig med, nån som kan killa mig i pannan tills jag somnar, nån som kan springa mina ärenden åt mig så jag bara får ligga där och snora:)

Masserade idag igen idag hade jag två kunder, Eve och Jossan Estenberg:) de gick bra,

tog en lugn hemma kväll idag, Måste till Älsklingen i mrgn:)

Men nu ska jag ta tempen och sen ska jag sova!

i mrgn är de massage nationellt matte och sen är de Gympa där vi tänkte ha Bugg, jag och Ida ska lära ut. måste ta med skiva till i mrgn då faan! orkar inte. ska se vad jag hittar för låtar.


GO Natt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0