Dödare än Dalen

Ja nu är vi hemma i dalen vår älskade lilla dal;)
har vart en toppen helg men nu är jag redigt trött.

Torsdagen: skogsdag hela dagen sen dusch för Jakobsson och ombyte, sen blevde buss till mora för att ta tåget till sthlm, på stationen i sthlm så väntade Pappa och Pernilla:D
de blev hem med grejerna och sen blev det hemköp och Pizza hut:) blev placerade i VIPdelen, hm jag har ju alltid sagt att jag är speciell (A).

Fredagen: tog vi pendeltåget och bussen ut till Berga, där åt vi god lunch på slottet sen rundtur och såg när de värnpliktiga pojkarna städade och bokstavligt talat hängde ut genom fönstret.
tog bussen full av värnpliktspojkar tillbaka till haninge station därifrån tog vi pendeltåget in till stan.
gick på Kungshallen och åt, sen blev de globen. jag säger bara P P P, Piaff, Passage och piruette, åh så jäkla snyggt:)


Lördagen: sov länge sen blev det globen och sen stan för mat. milla och eve gick på bio, jag och pernilla strosade runt i stan och pratade, Parmiddagar och allt därtill;) så himla avundsjuka på alla nyförälskade par vi mötte. blä för kärlek om den inte handlar om mig;)
sen drog vi hem till söder och myste lite:)

Söndagen: gick upp i rimmlig tid och drog ner på stan shoppade runt en massa sen blev de lunch och sen blev de globen för mig och Milla, Pernilla och eve stannade kvar och fotade en hel del i stan.
Stjärnornas hoppning på kvällen det var kul, de var riktigt duktiga, Matte var solklart bäst:D
efter globen blev det McDonalds och en hel del allsång ;) men drottninggatan var dödare än dalen!
sen drog vi hem lyssnade på Vinyl och packade.

dagen har bestått av tåg tåg tåg och buss sen blev de stall och Ridlektion på en riktigt Bra häst:D GULDET var en guldstjärna:D

men iaf nu blire sömn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0