En vecka känns utan internet

Tjena hejsan allihopa:)
Ni vet jag berättade ju i Måndags att mitt internet var borta, ja jag fick tillbaka det idag:)
Har vart skönt med ett litet break ändå, Men Bloggen har jag längtat efter har längtat efter att få skriva av mig lite.
Aja var iaf i skolan i Måndags, Träffade Ebbis :D då blev jag glad och jag hejjar på Facebook-killen;)
Efter skolan blev det stallet och där stod Ridlektion med Guld Hoppning på schemat, Hoppning blev de inte för mig och Guld iaf, det blev skenturer och därefter Galopp resten av lektionen har aldrig suttit på piggare häst, men han är bra ändå, för på slutet gick han som en klocka i både skritt trav och galopp:D

Tisdag skulle jag bara haft en lektion, men Jag stannade hemma tog mig knappt ur sängen utan att de blev svart för ögonen och jag blev yr. visste inte riktigt vart jag var ett tag, det var en hemsk men ändå rätt häftig känsla.
Så jag stannade hemma och roade mig med det som fanns, hm?!
Svar Tv och Bok.
Efter en hel del övertalning från J, läste jag iaf. Ju mer jag läste ju mer fast i boken blev jag.
Flyga Drake är en bra bok, den väcker mycket känslor och ju mer man läser desto mer vill man läsa.

Onsdag ja jag stannade hemma då med, läste bok och såg på tv.
vid 3 så liftade jag med Linnea ner på byn för det var ju Julmiddag på skolan:)
Sp1,2,3 vi var inte många från varje klass men vi var bra ändå, vårat Bord sjöng, dansade, höll tal och hade mysigast stämning:)
Vi i Sp och några Jakt och Skog 3or var iaf finklädda, grejen med Julmiddag i min mening är iaf att man klär upp sig och har en trevlig kväll med klassen och resten av skolan:)
Efter Middagen blev vi hembjudna till Matthew för att träffa hans mamma, oh she's the best! Hon är världens coolaste och jag önskar att jag blir som henne när jag blir gammal:)
Vi fick tårta och massa julgodis:) Det var ju Matthews födelsedag, Grattis:)
Efter att ha tillbringat några timmar där med bra sällskap och trevlig stämning åkte jag hem med mammi:)

Torsdagen ja den spenderades som onsdag och tisdag Tv och Bok. men jag läste klart boken iaf:)
Bror kom hem från Linköpning, har saknat honom!
Mamma var på Julbord med Jobbet på kvällen;) haha jag har allt hört lite jag!
å Erik for till en kompis så jag var hemma själv med husdjuren igen, de börjar tröttna på mig nu tror jag;)
Hörde massa konstiga ljud och gick på helspänn hela kvällen sen kom mamma hem äntligen:)

Fredag, Idag var en bra dag Fick tillbaka mitt älskade internet:)
sen drog jag ner på stallet, täffade äntligen lite folk:)
Red Wilma, och Nu får vi rida 1h coh vi får både galoppera och trava, vi gör framsteg. LYCKA!
Hon var som en studsboll och det var inte en och två gånger jag höll på att flyga utan det var mera fyra och fem gånger.
Efter Wilma Red jag dressyr på Eken, nu har jag träningsvärk och massa ont i rumpan, han har världens hårdaste sadel.
Provade även på silver lite också han är ju så söt, han har verkligen sin egen stil
skvallrade lite med Eve, och tog på mig Prick i mrgn eftersom hon åker till Strängnäs.

I mrgn är det final i Dansbandskampen och Larz Kristerz är de enda som gäller! Jag är stolt Älvdaling och stolt LK fan.
RÖSTA!!

Det är bara 4dagar kvar till Julafton:) Jag önskar mig faktiskt inget speciellt, Jag önskar mig ett helt underbart 2009 helt enkelt.

Men nu ska jag uppdatera min engelska blogg sen ska jag sova!

Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0