LOOK AT ME

hahaha så jävla sjukt kul alltså, Strängnäs var bland de roligaste, och om jag ska erkänna så var jag inte ett dugg nervös att dom skulle åka ur efter att de spelat första låten:)
Scotts och Larz Kristerz visade än en gång att ja de är bäst!:D
Deras framträdanden går hem i stugorna i Hela Sverige.
Fast vissa retar ju sig på oss Älvdalingar och tydligen är Larz K så töntiga;) och det var ju tydligen självklart att de skulle åka ur men tji fick ni, någon blev till och med så grinig att den slängde ut 130kr på en egen Larz K tröja för att snyta sig i och slita sönder och sedan snyta sig i den igen och stampa på den, Folk är skrattretande;) haha

Helt jäkla sjukt underbart där och stämningen var på topp:)
efter programmet satte vi oss för att vila på läktaren och såklart så kommer en full gubbe 60+are som ställer sig framför oss (mig, ida, robert, lotta, åsa, jocke, leif och jossan) han skriker - LOOK AT ME! och börjar dansa världens porrdans skakar på hela kroppen framför oss, jag kan såklart inte hålla mig för skratt utan börjar asgarva han tittar på mig och säger - Men jag försökte ju iaf! jag: HAHAHAHAHAHA JAAA.  han går därifrån lite skamset och skakar vidare på kroppen.
Lotta- Linnea har fått HUGG!
Jag - Jag döööööööör! jag trodde han sa till dom däruppe, men de var ju ingen där.
kvällen fortsatte med att jag ida och Robert undersökte hela stället, Jossan fick två gratis kramar och vi hade jäkligt kul.
sen bestämde vi oss för att gå å ta kort med Scotts och Larz K.
Vi hittar Stefan och får en hel del kort med honom, sen hittar vi Roberto och Henke i Scotts:)
haha bilder med Roberto var de roligaste;)
Hon som tog kort: - men du har ju fel tröja på dig?
Roberto: - men vänta hon har ju nått annat under. *drar upp LK tröjan*
L- men vad gör du?;)
haha sen fick Linnea Kaninöron på kort men det var elakt;)
sen fick vi ett finfint kort
Höll på att ge bort min tröja till honom också men så blev de inte, för han skulle nog få en ändå och sen lovade han att han skulle ha den på sig i Malung och LK var deras idoler:) och han ville hälsa på oss i dalen:)

Sen var det Efterfest på hotellet och en massa:)
Min säng var inte skön om man säger så, tänkte leta upp en annan;)

Bussen hem var kul och lite jobbigt trött man var;)

men iaf nu äre Tv sen Bugg i mora:)

BILDER KOMMER!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0