Om 10 år

Scotts skivan går varm hemma hos oss, jag erkänner.
Låtarna är faktiskt redigt bra:)

och jag ber om ursäkt för nattens inlägg, klockan 3 på morgonen, med lite alkohol i kroppen och väldigt mörkt runt omkring är mina ursäkter;)

Men iaf jag hade verkligen KUL, och ikväll kör Jakobssons igång igen:)
LK fest i Bjärre.
men inatt tänker jag INTE blogga när jag kommer hem. om jag kommer hem.. (A)


om 10 år är jag 27år, då har jag ingen aning om vart jag är, hur jag mår, hur mitt liv ser ut, men en sak vet jag att det visar sig:) för jag hoppas jag lever då! Jag ska göra allt för det.
Men jag lever i min fantasivärld i nuet, och framtiden den visar sig hur den vill för ödet bestämmer vägen.

var i Borlänge med Familjen nr2 idag, Idas familj.
dom kom och hämta mig vid 8, sen bar det av. de var kul.
BLÄ va mkt folk de var i Kupolen, köpte endas 2st trosor, Björn Borg såklart:) haha
Ida köpte en systemkamera.
Sen bar det av hem mot dalen,
hoppade av Vid Klara, där mamma var.
vi pratade och åt julmat där:)
å nu är jag redo för en helkväll på Dansgolvet


PUSS

Kommentarer
Postat av: Thomas

"7 år var jag då..Jag mot all förmodan speciellt när jag var 17 år började jobba i Älvdalen och Erik föddes. Så när du är 27 kan stora saker hända...

2008-12-26 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0