Sommar sommar sommar

stockholm var som sagt great, en av höjdpunkterna denna sommar helt klart :)

På torsdagen började de trevliga trosdagarna igen och jag och amanda hade Ponny ridning i Norra lekparken tjänade in ca 700kr på 2 timmar :) sen tog jag och dia en promenad ner på byn och checkade läget liksom, sen red jag Olivia På kvällen var det dags för årets första Boggberg och som vanligt var det inte mkt folk på första boggberg de gamla vanliga typ;) Skumdisco är kul, oftast iaf om man inte är offer och blir ner brottad. Åkte med Jossan hem, sov hos moster:)

Fredag var en tidig morgon kl 9 gick ajg upp åt frukost sen drog jag vidare till frissan klippte lite och fick lite ny färg. Var hundvakt åt lille Charlie, Middag i brindberg<3 finns inget bättre ställe. sov i stugan.

Lördag: vaknade i stugan av att Charlie ligger och snarkar i mitt ansikte, fresh hund. åkte med Eva och Elin hem tog moppen till stallet red Olivia, sen hälsa på Jullan i månsta:) se film baka paj och en nattlig ridtur pga två rymmare.

Söndag: red ut på Olivia med ida och tuff. sen film hos mallan brallan som förövrigt inte får prata alls. stackarn

Måndag: hemma och packa planera malung. ska till malung ikväll med Ida, sen i mrgn flyttar vi ner :)

TJIIIING<3

vi möts i dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0