Länge sen nu

det var länge sen jag skrev nu, men jag ska skärpa mig:)

sommarlovet har pågått i ca 2 veckor nu för mig, härligt

började på onsdagen, var i stallet hela dagen sen blev det hjälpa jossis att tvätta raggarbilen på kvällen
och sen följde jag med henne när vi skjutsade carro och massa studenter.

Torsdagen: lunch hos Cattis och Johan, begravning i Salem för Erik, verkligen superfint.
sen vart det bal, kollade på alla fina:) sen red jag en sväng med Olivia.
På kvällskvisten tog jag en sväng till Irina, där var mallan,
vi tog en smirre och pratade, sen kom Irinas bror Mange och hans brud Christine och hennes två kompisar. trevligt

Fredagen: fika hos Matthew (klassföreståndare) med klassen. verkligen mys, massa gott och sen kubb turnering.
på kvällskvisten blev det Fest, först hos Irina, med norskar, och Irinas släkt och vänner. drog vidare till partybarackerna, där jag träffade Amanda, och en massa folk, en sväng till gamla sjukis, tillbaka till party barackerna sen kom grabbarna G (Jeppe, Rambo, Oskar, Olof). efter många om och men var jag på väg hem till moster, fick sällskap av grabbarna, vi som gjorde sånna goda gärningar hela kvällen, gav bort en rockring till barnen i Afrika, delade ut post.
Jeppe som gick i mina klackskor från tallbacken till Din X,
Olof var lite trött så jag skulle bära honom, men inte fick jag det inte, för jag är tydligen för svag.


Lördagen: Var hos moster hela dagen, lekte med Affe, var ute med Molly, åt middag med familj och släkt, sen hem för att duscha å fixa sen blev det Marikas place, där Millan, Mallan och Marika var, mkt trevligt med Prat & skratt.
drog vidare till Västäng, där det var massa folk man inte träffat på år och dar, snajsigt!
Träffade Mallan E och vi drog vidare ut på byn, liftade med Dennis, sen tog vi the White lady och drog upp till Grabbarna G och Partybarackerna, skulle vidare på Cowboyfest men så långt kom jag inte, fastnade med grabbarna.
      

Söndagen: Hemma och i stallet på dagen, På kvällen tog jag och milla en Glassdejt på östängs, som slutade på Campingen hos Grabbarna, Milla for hem och jag ringde min förstärkning Eve,
Trevligt trevligt, massa folk, massa mygg, massa prat.
tillslut satt vi iaf i en stuga allihopa.
Vid 3 började ögonen svika, men det gick bra ändå, övertrött = glad och knäpp
vid 4 tiden började vi känna hunger, vände upp och ner på stugan efter något ätbart, det enda som fanns var döda mygg och jordnötter. men det var ju bara 3 timmar kvar tills OK öppnade, jaja lika bra att vara vakna tänkte vi.
vi gick ut och lekte i lekparken lite, barnasinnet sitter fortfarande i, städade upp lite, jag och Oskar mätte oss, jag är 173cm lång, Oskar är 172cm men ändå var han längre:S.
     
"Jag är knäpp, jag är knäpp"(8)

Måndagen: började med frukost på Ok, jag, jeppe och johannes.
dom där grabbarna kan allt.
tog bussen hem vid 8, sov en stund, på eftermiddagen blev det stallet och körning till östängs med eve.


mer får ni veta snart måste äta lite först:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0