Hej alla fans

Hej allihopa hoppas ni mår bra!
Jag mår ganska bra min förkylning börjar bli bättre och bättre.


Sommaren är nära nu, det är grönt ute nu och solen är framme nästan varje dag.

men helgen var det värsta på länge, fullt snökaos och slask överallt.

var till mora och kollade på studentbalen där, eftersom några av mina vänner skulle gå. i mora var det ännu värre väder, det värsta på länge, liksom snökaos och slask och regn mitt i maj när man ska på bal det är väl så kul kanske inte.

aja väl där nere var det väl kul, och blött, alla var hur fina som helst och jag ångrar nästan att jag inte gick, fick en förfrågan av en kompis om jag ville gå med honom, men feg som jag är vågade jag inte.

Nog om det snön och regnet har i alla fall gjort så att det är grönare ute nu. det känns skönt:)

Sommarlovet börjar snart för min del också;)
Jag har inte fått något sommarjobb än men jag hoppas väl på att det löser sig ändå:)
Sommarens planer är många:
- Studentveckan<3
- Stockholm hälsa på pappa, shoppa och bara mysa i stan
- Göteborg hälsa på Natalie och Rebecca
- Malung Dansbandsveckan v.29
- Idre yran helgen v.28
det här är bara några av alla planer för sommaren!

Resten av veckans planer:
- Skriva klart historia fördjupningen! Viktigt!
- SKriva klart träningsprogrammet
- Skriva klart reflektionen i samhällskunskapen.
- Läsa ur boken och skriva läslogg.
- umgås och mysa med vänner
- Fredag klippning kl13.30 Gullan

Dagens planer:
- sluta skolan 13.50
- Ridning 17.20 Dressyr
- Promenad med Emma, prata av sig lite är allitd bra! :) och vi har bra lösningar till alla problem.

Idag är det Kim Bobergs födelsedag förresten Grattis till honom:)

och snart är det dags för årets Logdans den 7 juni, ´herrejesus vad mysigt och kul det var förra året.
I år har mammi sytt en ny klänning åt mig, den är wounderful, och naturligtvis i 20-30tals stilen.
ska åka häst och vagn dit i år igen, får se vem som är chafför iår, jag och malin ska fråga Lottis om vi får låna lille Hannibal som vårat fordon dit:)

aja dags att skriva lite på reflektionen nu till samhällskunnskapen:)

Vi hörs tjing tjing! :)


Bild från förra årets Logdans, Jag och Thomas på vägen dit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0