SjukisLinnea

Tjena hejsan!
skolan idag då.
lek och fika på tyskan med betygsprat:)
luncha med Milla och Sp3orna,
;)
skulle haft matte och samhäll också, men Thomas tyckte att Linnea skulle gå hem för hon såg sjuk ut.
så jag tog 2 bussen hem, har ätit lite och bara vilat, ska plugga lite nu snart sen ska jag ta mig några alvedon och halstabletter och nässprayen för att försöka få lite sömn inatt:)

Red Tuff soptippälven igår med carro och Olivia:)
resten av kvällen har vi inga kommentarer om! jag är glad för din skull vännen men du måste faktiskt tänka lite du är 18år och måste kunna ta ansvar! <3


bara 2 skoldagar kvar nu  på hela 1an:)

måndag: skriva 2 bokrecensioner
tisdag: matteprov, lämna in träningsprogram och gympapass planering.
onsdag: lämna in reflektion i samhällen, lämna in svenska uppgifter
torsdag:  Ledig! Begravning  Bal på kvällen chafför åt Ida och Jeppe om vi hittar nån vagn!
fredag: liten avslutnings fika hos matthew med klassen <3

Dags för Pluggning!

<3

Du och jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0