Snabb uppdatering

aja pluggat hela dagen, försökt iaf:)


mammi och jag har ätit pannkakor idag:)
sen tog linnea en snabb makeover och fräshade till sig lite, sen tog vi oss en tur ner på byn.
jag fick gå till mitt favorit ställe apoteket, de har gjort om förresten, men som vanligt var det lång kö!
men tillslut fick jag mina älskade Baffucin:)

sen tog vi en glass på östängs min sommarfavorit Piggelin:) känns bra att kyla ner halsen lite.

det är underbart vackert väder ute idag, PERFEKT fest väder, och vore jag inte sjuk skulle jag varit ute och festat, men jag spar mig till i mrgn ist:)

Borde plugga klart nu, men ajg ahr aldrig varit så trött på plugg och skola som nu!

Och jag saknar er! kom hem nu<3

Tjing

Ni är bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0