Snorunge

har inte haft tid att skriva nått i helgenså nu får ni en snabbuppdatering av Linneas liv.
vart var vi..
aja Fredagen började med Stallet, Hoppade min lille Ek:) han är så fruktansvärt bra, jag är nöjd nöjd nöjd jag är verkligen supernöjd:)
sen skolan tyskan lekte vi väl som vanligt.
Klippa frillen lite hos Gullan, nöjd:)
stallet fixa Tuff rida, red hem till ida och hälsade på:)
följde emma ner på byn, hjälpte jossan med guldet och packa:)
For på Ica och handla matsäck inför lördagens resa till smedjebacken.
Skvallrade lite med eve i stallet, skvaller och hästar är vårat största intresse:)
hem duscha, uträtta lite ärenden kom hem till Jossans lilla stuga vid 23 någonting.
somnade vid 00.35 på jossans loft:)

Lördagen:
04.30 ringde klockan för uppgång.
planerna var att åka till stallet vid 05.10 och lasta vid 05.30
men vi skulle ju bara blund lite till. efter att jag nlundat i ca en kvart trodde jag.
- Jossan!
- jaa?
- är du vaken?
- jaa. vad är klockan?! åh nej 05.30 typiskt vi har försovit oss..
behöver vi säga mer än att det är typiskt oss;)
jaja vi hade ju fixat allt kvällen innan, så det var lugnt, släppte ut hästarna och kom iväg vid 6 som planerat:)
resan till smedjebacken var lång men det gick bra, kom dit strax efter 9.
Dagen gick bra för Älvdalen:
Johanna och Tajex 0fel i 90cm, 0-0 fel i lagklassen
Jossan och Guld 4fel i grundomgången 1m, 0-4fel i lagklassen
Pernilla och wilma 0-8fel i 1m, 8- ute i lagklassen
Malin och Piraten 0-4fel i 1m. 0-8fel i lagklassen.

var hemma i stallet igen vid 6 efter en kul men jobbig dag:)

På kvällen blev det lugnt mys med eurovision hemma, personligen tyckte jag helt klart att Sverige var bäst!

Idag blir det, Lite plugg, sen Stallet hjälpa emma hoppa, fixa Tuff, Rida Tuff med Carro och Olivia Runt soptipp älven. och Köra Prickepojken med Eve och skvallra:)
febern börjar smyga sig på. halsen är skit men det är smällar man får ta, snart sommarloviaf och inget ska få stoppa mig nu:)
Har fått sommarjobb också v.26-27

Vi hörs
                                                        
Fridolf var såklart med!                     Laget                                        Jag och Tuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0