Du é la go


Jag saknar sommaren och Allsången, vår vecka i Stockholm eve<3


funderar på om jag ska börja blogga på engelska ist, för att träna upp min engelska och för att få er att träna lite också;)
om jag ska Utomlands måste jag träna upp den så de inte blir som i London, Inte en jäkel förstod mig, kan bero på att jag vägrade prata;)

Ebbas förslag om Winterjam, disneyfest och en helg i stan med henne och emma lät ju riktigt lockande men nu är de så att Linnea inte kan planera någonting utan tar på sig 3 hästar;) ja en helg i stallet låter inte helt fel de heller:)

Dressyr på Olivia idag, gick över förväntan bra, måste bara lära mig att inte "latrida" haha
tränade framdelsvändningar, tappat mkt mkt dressyr de senaste året känner jag men på nått sätt ska vi få tillbaka de.

har vart en GALEN dag idag om vi säger så, haha
Började väl med Hej Herr Nilsson va Ful du é, som jag och ida sa till alla hela dagen, de gick inte att sluta
i matsalen upptäckte vi att frida satt på sig tröjan lite fel, nämligen upp och ner. haha
när vi skulle gå från matsalen halkade Jag och skrek, Ida: Vad göööööööööööör du? alla brast ut i asgarv med oss, och vi flög därifrån fort som attan, men de var ju bara ettor där iaf;) hehe och cooola som vi är så bjuder vi på ett skratt:)

Måste boka mina tågbiljetter till Stockholm också:)
för nästa helg är de Horse show, åker ner på torsdagen sen blire Berga Militärbas på fredagen och hälsa på pojkarna och pappas härliga jobbarkompisar jag och eve träffade i sommras;)
sen på kvällen blir Globen
Lördag blire lugn dag sen eftermiddagen i globen kvällen blir framför tvn eller i strängnäs
söndagen blir lugn dag kvällen spenderas i Globen:)


Planer för Lucia har vi smidit idag också, hämnd och hemliga vapen (pimp). nu jäklar

Ultimata paret? haha

Karro jag är avundsjuk på din resa, jag ska nog göra mig en egen senare i livet:)

Julia KOM HEM! <3


Puss Bästa vän<3

krya på<3

Kommentarer
Postat av: ida

Ja det skulle vara perfekt, helt ultimat! puss på dig bästa vän<3

2008-11-18 @ 18:59:43
URL: http://idqz.blogg.se/
Postat av: Karro

Klart du ska göra en resa Linnea, börja planera redan nu! Jag planerade min i fem år innan allt klaffade så jag kunde åka. Men nu är jag äntligen här och jag NJUTER!!! Kramen

2008-11-18 @ 21:30:10
URL: http://karrolarsson.blogg.se/
Postat av: Jullan

Linnea tittar på en klänning på Lacoste och får ser priset och gör en rolig min medans en Killexpedit frågar något och Julia och Carro börjar asgarva

Killen: Did I say something funny?

Carro: No no, It was hers

Linnea,Julia och Carro går fnittrande iväg.



Haha. Kommer aldrig att glömma det.

I'll be home soon!<3

2008-11-18 @ 21:52:41
URL: http://kottbollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0