ett litet leende kan förändra världen

fredag äntligen, det är skönt:) veckorna går fort nu:P
det är ju snart december för tusan, sen ett nytt år med en massa nya möjligheter:)

Förlåt milla för min seghet<3 jag älskar dig ändå;)

Jag längtar hem till sängen med en godispåse och en bra film :) men först stallet för Olivia och Tuffing behöver röra på sig:)

idag är jag half-dead dom Matthew säger, min kropp är mos efter gårdagens idrottslektion, tjejerna mot killarna i doppboll, vi fick ju bokstavligt talat slåss om Bollen sa Susanna, så då gjorde vi väl de, menar aldrig att jag låter killarna vinna.
det värsta var att jag skulle kasta mig på bollen när Lukas hade den, kastade mig och lukas går fram två steg hamnar bakom honom liggandes på sidan på golvet, när någon fäller Lukas, han sätter sig på mina revben, knakar ihop ryggen och axlarna, men upp igen och revanch sugen, inte låter jag en liten skada sätta stopp, vänta nu liten skada mina revben gör ju svin ont. va tusan.

efter ett tag gick vi över till att spela fotboll men bollen var stenhård, och Lukas tar i och ska skjuta långskott, vem står ivägen? jo jag. fick bollen som en jäkla smäll på överarmen, svinont. därefter satt jag och tittade på resten av lektionen.

svinont i kroppen idag:)

Ebba följde mig till stallet igår, vi var ute på Tuff och Olivia och busade lite efter vägarna i snön:) härligt. men kallt. och trevligt det var det allt hihi, något vi måste göra om flera gånger:) lite skvaller hann vi ju med där också;) <3

men nu ska jag gå på resten av tyska lektionen och se en film om varför tyskar älskar sverige;)

just ja, ett leende kan förändra världen, tänk på det!
Puss!

J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0