Gör det igen för oss Larz Kristerz

dom gjorde det igen LAzze K  visade än en gång Sverige att de är bäst på dansband och var skåpet skall stå :)
snacka om att jag var nervös, satt på nålar och trodde jag skulle döö, men vidare gick de och skrek de gjorde både jag och mamma:D
Scotts gick såklart också vidare men det vet ju alla att de är för att han Henrik är snygg. men de är han ju också, såg dom i malung i sommras redan då var han fettsnygg;)

hela dagen har vi städat uppe i Friskup (mormors gamla hus) nästan hela släkten var där, Moster Peter Martin Henke Tintin Camilla Jessica Bobby Mamma och jag;D tusan va trött jag var i morse och resten av dagen.


Du hade din chans, Du är skrattretande och precis som alla andra!
Jag har förstått att jag förtjänar så mkt bättre och jag har hittat den som jag tror kan förändra min syn på kärlek.
Han är söt, han får mig att le, han är snäll trevlig och han är inget svin och vad jag vet så håller han inte på med allt och alla iaf! han är värd en chans om han vill ha den:)

I mrgn kväll är det Bugg det ser jag fram emot:)
sen är det måndag det betyder skola och att alla bra personer kommer tillbaka:D

Olivia är min den här veckan också, ska nog försöka få med mig kameran till stallet och ta lite nya bilder, det behövs:)

PUSS för livet :)


J!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0