Löv löv sten löv löv

Lilla Mikaela, natalie och rebeccas lillasyster, lärde mig en fin ramsa igår;)

har introduktion om de nya temat i historia nu, 1815-1945.
slutar snart hoppas jag.
f*tta va ont jag har i hälsenan, fotleden. ingen aning om vad jag har gjort men de gör fett ont. och axeln har jag sovit på nu i några nätter så den är paj. men de blir bättre med mammas jenka salva, ipren och lite massage.

ska snart vidare till stallet och rida och mysa med Höna, fick sms av Malin igår de har det äckligt bra.
stallet där har jag hållt hus hela lovet, skönt. har kunnat va för mig själv tänka och gå runt precis som jag vill, har levt i min mössa och mina täckbyxor.

har ätit en morotskaka nyss, det är MUMS och beroendeframkallande.

hej då bloggen
Ps. Martin jag tkr synd om dig och dina kryckor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0