skolan igen då

(10,15)
nu börjar skolan igen då, har religion nu ska skriva en reflektion om hindusimen och buddhismen, men kul att jobba med skolan när ingenting duger ändå, känns meningslöst att lägga ner extra energi på någonting som inte riktigt duger.

har fått sett programmet för sthlmsresan nu också, det känns väldigt glamoröst att få åka till sthlm, noot! men det ska bli skönt att komma bort en stund, nog för att vi ska på dramaten, riksdagen och hälsomässan det  känns ju toppen:)


___________________________________________________________________________________
(12,00)
har lunchat nu, det var fisk.
pratade en del om stockholm och STRÄNGNÄS!
som sagt strängnäs, vi funderar (eller rättare sagt vi har bestämt oss och om pappa inte skjutsar så skriker jag) på lördag ska vi till strängnäs och hejja fram Larz Kristerz, dom är så sjukt bra grabbarna.
å Bugga såklart, jag älskar att bugga, de är sjukt kul verkligen.
sen dagen efter börjar vår älskade bugg igen, åh jag saknade det igår.


Nu ska jag ha engelska, i eftermiddag ska jag ut i skogen och busa med höna sen ska jag ha ridlektion det blir markarbete idag och jag tror att vi har AK idag :D

PUSSS för att komma tillbaka till vardagen igen.

Kommentarer
Postat av: malleee

irina ska ner också, och jag å emma funderar på de också! ska försöka fixa skjuts! hoppas hoppas :D

2008-11-04 @ 14:44:10
URL: http://ballamaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0