Sommar och sol?

här har vi då ingen sommar eller sol, varken drinkar i handen, 30+grader och inte heller är de fest och skoj varje helg;)

nej för här i dalen har vi -grader, snö, nyktra veckor och helger..
jag vill bort.

Killar killar killar, ni är ju bara för korkade hela bunten (de flesta iaf)! och jag är pepp på att flytta från dalen en stund efter studenten, jag vill till ett ställe som är så långt ifrån lika som dalen som de bara går. sen kan jag komma tillbaka, jag menar kommer ju inte ens missa så mkt härifrån iaf.
Jag vill till ett ställe där killarna kan klä sig ordentligt, och inte har mjukisbyxor och visar hela rumpan! inte har en ful keps på huvudet och går i fula gamla skor.
ett ställe där killarna beter sig som människor och inte som svin!
ett ställe där killarna inte tävlar om vem som är fullast och med flest tjejer eller vem som brutit mest löften eller krossat flest hjärtan.
ett ställe där man får vara med vem man vill och göra vad man vill utan att folk ska ha stencoll på en.

varför skriver jag då det här? Jo för att saker och ting har fått mig att fundera.
För att jag verkligen insett att en framtid i Älvdalen är kul på sitt sätt men jag vill ut och se världen:)
För att jag insett att killar i Älvdalen behöver gå till en stylist och lära sig klä sig.
För att jag insett att Jag är mkt bättre. ;)

Citerar en blogg jag läste igår:
USCH OCH FY FÖR KILLAR SOM BARA LEKER OCH BARA VILL EN SAK!

nu ska jag på Bugg, jag är nervös som vanligt.
men JAG ÄLSKAR' T!
Dans hästar och bilkörning är min grej:D de är det jag vill syssla med:)

Niles jag hoppas AK fått tag på honom, en dressyrsnubbe på Irland.:)

okej nu lät min blogg som att jag är en pojkhatare och tycker att alla killar är likadana. men de är ju inte så de vet jag ju.
Jag Gillar DIG<3


Dansbandsveckan<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Det där med killar är så sant! Hela älvdalens befolkning (endast killar) borde boka möte med en sytlist ;)

2008-11-17 @ 10:42:24
Postat av: Karro

Va roligt att höra Linnea! Och jag tycker absolut att du ska göra något liknande, pojkarna är annorlunda här borta. Visst finns rötäggen men de har man ju blivit ganska bra på att undvika efter åren i dalen. Sen finns de varma och glada pojkarna också, som klär sig med stil och behandlar en som man bör behandlas. Du ska absolut åka för det här är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv! Kramar

2008-11-17 @ 16:30:50
URL: http://karrolarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0