Stockholmia

ja nu sitter vi här i stan i vår lilla 1:a på södermalm :)

har nyss varit på globen, har vart en händelserikdag kan jag ju säga! ;)
Pendeltåg och buss ut till Berga där vi hälsade på militärpojkarna och åt en god lunchbuffé på slottet;) sen tog vi oss en rundvandring, EVE gjorde hörseltest och hör och häpna hon hade bra hörsel, men det måste vart nå fel på testet konstaterade vi senare;)

vi tog bussen med militärpojkarna till västerhaninge station senare pendeltåg till stockholm C där vi gick ut på gatan och shoppade, men vet ni vad jag köpte faktiskt ingenting annat än en god middag på Kungshallen bestående av Nudlar med biff och kyckling:) senare tog vi tunnelbanan ut till Globen, en glass på mcD sen intog vi stället med storm, annexet:D
men mitt enda inköp där var en ny kalender;) Duktigt Linnea!

nu har vi äntligen kommit hem efter att ha åkt proppfull tunnelbana med hur mkt folk som helst, jag och eve höll på att bli kvar i tåget också, kom liksom inte fram.

de andra ser på Sista natten med gänget. nu ska jag joina dem:)

I mrgn blir det bränna pengar hörreni;) inte blir det tomhänt från globen i mrgn inte;) ridbyxor, jacka, strumpor, och en massa annat:)


Pusss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0