världens sämsta packare

jag kan verkligen inte packa antingen blir de för mkt eller så blir det sånt jag inte vill ha egentligen.
men iaf har packat en väska nu och de ska väl räcka hoppas jag, annars får jag väl köpa de där då.

förhoppningsvis kommer jag hem med en ny resväska och lite andra stuffs på måndag:D

i mrgn går bussen 15.25 från dalen sen går tåget 16.32 från mora med ett tågbyte i Borlänge för att sedan ta oss vidare ner till Sthlm via Hedemora, Avesta, Sala, och Uppsala :) vid 20.15 är vi framme på stationen, förhoppningsvis:D
sen tycker jag flickor att vi går ut och äter lite sen blir de antingen bio eller så blir de hemma mys med annan film eller medium:)

åh jag tror på en trevlig weekend med brudarna i sthlm, det kommer bli bra för oss att komma ifrån vardagen, se lite snygga hästar, lite snygga grejer, shoppa extremt mkt, träffa lite snygga militärer och bara umgås :)
Jag Älskar er<3

Ida Vi SKA IVÄG!!! Hoppet övergav oss inte<3<3<3

PUSS för den här dagen! <3

I want you, to want me! <3

Kommentarer
Postat av: Evvan

Hello bruden..

Hur är det med dej??

Gud va mysigt med en weekend till Stockholm, ha så jätte roligt..

KramKram

2008-11-28 @ 12:49:01
URL: http://karlssonmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0