BuggElvis!

okej mattelektionen gick över förväntan idag, Hon tkr att jag är duktig, har MVG potential Lätt och jag har lätt för matte. det känns ju superkul att höra eftersom matte är ett av mina starka ämnen. har haft lätt för matte.

Lunchen var soppa idag, och vi hade natruligtvis skvallertime och damptime då:D
Helgen blir verkligen toppen hoppas jag, har öppnat hotell för helgen också:P

efter lunch hade vi massage, lärde oss rygg massage nu, det var faktiskt ganska kul även om jag aldrig tyckt om att varken ge eller få massage, det vänder:)
efter massagen blev det bad:D först simmade vi 300m sen lekte vi typ vattenruggby, tjejerna mot killarna var lätt roligast;)

jag och mamma beställde klipptid åt mig idag också, nästa vecka på onsdag blir det klipp och permanent:)

drog hem åt lite och sen ut och gick med Molly :)

for till mora på buggkväll, ida och mamma var inte så imponerade av deras Porrdans;)
Dansade med vår lille ELVIS, han är så jäkla duktig den pojken alltså, dansat ett halvår och dansar minst lika bra som tävlingsdansarna:p han är helt klart min favorit:)
dansade med Patrik också, haha kan ju inte säga att jag kan väl åtminstonde ganska bra om jag verkligen koncentrerar mig;) men min bästa partner för kvällen var min lilla IDA:D

efter ett tag där så for vi hem, skööönt.

nu är jag trött och ska sova.
imrgn har jag bordsdekorationer och Tyska.

PUSSS<3 miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0