dålig andedräkt

Skolan började med att vi såg klart den mest obehagliga filmen jag sett, brukar inte känna obehag av miljöförstörelse filmer, men den här var hemsk. den berörde och fick allt att låta som om allt är helt kört för oss, att vi totalt förstört jorden.

Efter det så var det Matte, gjorde ett nationellt testprov för att se vad vi behöver träna på. ont i huvudet + mattelektion= INGEN BRA rekomendation, det SUGER.

efter det var det lunch, Fish today (jag blir smartare).
Matrast damp as usually.

Efter maten gick vi igenom det sista vett och etikett om Massage, gjorde lite taktilmassage och lärde oss ögonmassage. sen gick vi igenom lite grund grepp och lite hur man använder bänkarna och så;) det blir bra de här.
Köpte Cockies, jag älskar kakor. och har fått en lektion av Frida och Ida idag att vi ska skaffa massa underhudsfett så vi slipper frysa, så ja min träning den är ju tydligen åt skogen (men får väl se om jag lyssnar). Ska träna upp mig nu så går jag lätt ifrån dom på stan sen i Sthlm, hehe.

Sista lektionen var Gympa, skitkul:) vi har Idrott med HR2, i början hade vi spökboll som uppvärming sen blev det valfritt Basket eller Innebandy, de slutade med att jag ida cilla Lukas Danne erik och Fril skulle spela basket, alltså HR mot Sp, men liksom 3 killar mot oss, vi gjorde egna regler som innehöll att Vi tjejer fick rivas, slåss, tacklas och så;)
blandade lagen lite sen. 
efter basketen körde vi Dödarboll (killerball), kul kul, naturligtvis fuskade vi lite men vem bryr sig;)

det bar av hemåt med mamma och anette.
äta en smörgås byta om och duscha snabbis.
sen bar det av mot Mora, skulle hämta broren min, jag följde mest för att få köra och få ett par nya skor. hehe
blev ett par slit och släng vinterskor. häääärliga jag älskar dom ska köpa ett par till i sthlm lätt.
hämtade broren och sen åt vi på pizzerian, blev en halv kebabrulle, BLÄ aldrig mer liksom, fy tusan känner kebabsmaken och lukten vart jag än går.
körde hem från mora också, det gick finfint:)

nu ska jag nog gå å se en film och sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0