Höstlovs måndag

Måndag idag då, en fin dag.
blir stallet heldag idag, ska snart ta bussen ner, på usmöte sen blir de fixa tuffisen och sen ska jag rida lektion.
Dagens Oufit: Us dressen och Bruna Björn Borg skor med gula detaljer.

Blir nog Älven på Tuff idag sen dressyr på piraten tror jag:D hoppas AK är där, måste ju träna tills vi ska iväg:)

ikväll ska jag ut och powerwalka med Molly, sköööönt.

nu ska jag göra matlåda och pack grejer, drar till stallet strax,:D



Pusss
miss you!





Du får inte ha mig som din dröm
för jag vill va din verklighet

Du får ta den tid du behöver
För att förstå vad de är du vill
du får be en bön om tiden
du behöver räcker till.



∫!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0