Makalösa Måndag

äntligen är måndagens skola slut, har haft religions seminarium nyss och nu väntar jag på mamma, jag och ida har precis gjort klart våran powerpoint. '

hem å äta mat sen blir det stallet.

jag har bestämt mig för att när jag fyllt 18 då ska jag bli djungelfadder, jag vill ha en liten gorilla.

och fy va trött jag är nu för tiden, helt slut direkt jag kommer från skolan, har nog brist på någonting i kroppen:S

Borde ta tag i mitt liv nu, men jag vet vad jag vill och på något sätt ska jag komma dit, jag SKA bli Rallyförare sen efter min karriär där ska jag gå över till formel1 (stavas?) jag SKA!!
det är mitt mål med livet, jag ska bli rik på det sen ska jag inte jobba en dag i hela mitt liv, och sen ska jag ge pengar till djurfonderna och för barnen i afrika, och såklart mamma och vännerna:D
och om jag får barn så ska jag anställa nån som byter bajsblöjor på den;) det är VIDRIGT jag skulle aldrig vilja ta i bäbisbajs.

men nu ska jag allt åka hem och äta;D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karro

Men Linnea, bebisbajs är ju det bästa bajset som finns! Om man inte räknar med hästbajs dårå :)

2008-10-20 @ 19:24:27
URL: http://karrolarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0