Nämen Åh de är ju LONDON!!

haha vart var vi nu då?!
just ja, vi gick mot seger och vi skulle till Dalhrot på middag, släktmiddag! :)
Mamma var totaly crazy hemma, hon hoppade runt hon var glad och hennes telefon ringde hela tiden, varje gång svarade hon: - Ja Lena! med super glad röst:) hon var lycklig!
jag blev glad av hennes energi och hennes galna hoppande och skrattande;)
efter ett tag så for vi ner till vår lilla Dahlrots familj:) vi åt tacopaj och glass:), supermysigt var det och en jädra massa snack och Lasse är helt såld på våran traktor, han tycker verkligen inte vi ska sälja den och han tycker jag ska lära mig köra traktor,
Hallå JAG i en traktor?! va tänker han med. Jag skulle aldrig vilja köra traktor, jag skulle inte nytta heller efter mitt eviga klagande på förbannade epa-traktorer mitt i vägen som stoppar upp.
men liksom jag i en traktor åh herregud skotta snö menar han att jag skulle gjort, men då skottar jag då hellre för hand, jag sätter mig inte i en traktor, inte för att de är nå fel på folk som kör traktor jag tycker det är gulligt;) men jag skulle aldrig klara av det själv, det går för sakta och jag skulle bara köra in i allt:p
Var där hela kvällen och mamma firade med ett vinglas.
Pratade med Martin ett bra tag också, han får mig alltid på bra humör:) han var i skogen, men vi har bestämt att dom ska köpa tröja där det står SP- is the greatest, så dom får alla efter sig och jag och han ska bestämma om allt:)

Söndagen då, den började med en seg morgon, gjorde inte så mkt, sen åt vi lite lunch jag och mamma sen bar det av mot Holen plockade upp sångfågeln Marika. och sen vidare ner på Byn plockade upp Mallan och Ida. sen drog vi vidare ner i Mora och färnäs på Buggkurs, skitkul, det är tävlingsdansarna det är roligast att dansa med, ävenm fast de gör sånna där utsvängningar och hopp och sväng med armar och ben så man bara vill ställa sig och asgarva men det är roligt.
hemvägen är fruktansvärt rolig, mamma mia allsång och disskussioner hit och dit, och åh han är så rolig, åh han är så mysig:p nämen alltså han har ju noll taktkänsla och han är ju helt galen han är så hårdhänt.
när vi väl kom hem stod våra nya grannar å väntade på oss hemma, så himla söta. det här blir bra om det nu blir så:)

Vid 7 drog jag till ica, träffade Frida vi köpte godis och hon har fått nån nojjia för sig att inte äta godis som är gjort av gris:p men va tusan de är ju gott ;)
sen kom milla och ida också så sen gav vi oss in på bion:)
Get Smart hette bion, helt klart skitkul trodde aldrig jag skulle sluta skratta, hela bion skrattade åt oss tillslut, galet.
hela bion störde sig nog på oss men va tusan de är ju kul:) lite humor måste man ha.
efter bion åkte jag hem och såg Pretty women tills jag somnat:)

super trött nu i morse, men nu är jag iaf i skolan och sitter här med ida och kollar på tuben. undra om vi har nå lektioner idag egentligen?!.

PUSS
 Älskade södermalm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0