the good life

jag saknar sommaren och alla sommarens fester.
men hösten är också bra med sina fester och alla mina vänner:)

Vänner vänner vänner ni är bäst och ni vet precis vilka ni är, <3

flicker i helgen så kör vi på alkoholen igen, en galen helg låter toppen i mina öron, Jag älskar er flicker<3
vi är med vem vi vill, när vi vill och om vi vill och inte en enda jävel behöver bry sig;)
Vi är bara värd de bästa!

jag vill, men ändå så vill jag inte, det är svårt, :S jag blir förvirrad. men ändå så ser jag en utväg i det hela.

ska boka globen ikväll också. <3

btw den där musikspelaren ---->
jag fattar inte så mkt av den, men någon låt funkar iaf:) typ Per- arnez - the next episode.



dags för att sova en lite tuppiluring tror jag. tjing

Kommentarer
Postat av: prillan

SNOOP DOGG!! ;D

2008-10-08 @ 13:30:22
Postat av: Emma

Får man följa i helgen?

2008-10-08 @ 13:56:01
URL: http://emmm3.blogg.se/
Postat av: Linnea

Till Prillan: klart det Per-arnez<3



Till Emmma: Ja visst självklart får du det:) vart vi nu ska:D

2008-10-08 @ 14:13:38
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0