höstlov

tjoho allesammans, nu sitter jag här igen :D
full av energi och lycka, slipper tyskan idag också, det är jäkligt skönt så nu har vi lov!
bordsdekorationerna vi gjorde buketter och sen fick vi ta hem våra flaskdekorationer och så gjorde vi en dekoration för borden, våran blev finast med den lilla råttan i;)

Väntar på mamma sen ska vi handla sen ska jag hem och städa åt mina hyresgäster, har ju öppnat hotell på lördags natten också;) haha Mysigt flicker
Söndag är sista dagen för vår nybröjar kurs i buggen också, sen börjar vi fortsättnings kurs :) Buggen är nått vi(jag och ida) verkligen vill statsa på jag gillar't.

Duvan stannar hos oss också, så nu tkr jag vi borde dra ihop en liten SP-fest, (no alcohol Matthew, you can be calm;) )
hehe

i mrgn tar vi oss en sväng om i Bystugan för det är ju dragkampsfest på G ;)
Duvan Mary har lovat mig en dans i månskenet!
och jag och ida har ett vad också;)



Saknar sommaren!
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: sandra thörnell

jag vet faktiskt inte :S fick den av en kompis för länge sedan :P

2008-10-24 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0