Vänner

Idag tackar jag gudarna för mina vänner, för idag är en sån dag jag verkligen insett hur mkt de betyder för mig och att jag aldrig skulle klara en dag utan er, och ni får ha överseende om jag är konstig just nu, men ni som följer min bilddagbok och mina närmaste vet att mina dagar inte bara är fyllda med lycka nu men de blir bättre, igår var en av de värsta dagarna men de blir bättre, vi har hittat rätt väg nu och ser ljus. men vänner vägen är lång och jag behöver er<3
Martin- tack för att du finns!
Ida Frida och Helena - Utan er hade jag inte ens gått ur sängen på morgonen, hade inte orkat en dag i skolan utan er!
Eve Milla Johanna - har inte ens ord för min tacksamhet för er<3
Stallvänner - Ni betyder!
Pernilla - Jag saknar dig!
Rebecca och natalie - går inte en dag utan att jag tänker på er<3
Minatti - Måste ses!
Vänner ni är bäst, vare sig jag räknat upp er här ovanför eller inte betyder ni mer än alla andra!
MAMMA och ERIK<3

Med er klarar jag vad som helst, ni ger mig modet och styrkan att gå upp och kämpa, kämpa för rättvisan och kämpa för att visa att mig, mina vänner och min familj trampar man inte på.
Modet att säga ifrån när någonting är fel. jag står i stor skuld till er.
Tillsammans ska vi gå segrande ur det här och ur livet!


I don't want the world to see me, cause I don't think that they understand!

jag ska berätta vad som hänt, om ett tag, men jag klarar de inte nu, klarar inte av att bryta ihop en gång till!

Puss för uppmuntrande besked och puss för ett lyckligt liv, Puss för seger

Kommentarer
Postat av: Rebecca såklart!

Gud jag får ont i magen så mycket jag saknar dig! ÅÅH att vi ska bo så långt ifrån varandra!! </3

Älskar dig Linnea <3

2008-10-12 @ 12:19:48
Postat av: Linnea

Åååh jag gråter snart Peccis! Jag saknar dig alldeles för mkt, på jullovet ska jag ner till er, punkt slut!

hatar att sverige är så långt!

Älskar dig peccis<3

2008-10-13 @ 09:38:23
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: Prillan

ååh Lusen, jag älskar dig <3

2008-10-13 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0