Vi är på gång

-torsdag morgon, 06.25 klockan ringer lite piggare idag, kunde inte somna om idag och snooza för magen var hungirg och skrek efter mat.
gick upp, plockade fram badkläder, handdukar och oljan till massagen;)
klippte av naglarna igår och fy fy fy jag vill bara gråta! jag har fått korvfingrar och jag vill liksom bara lägga mig i fosterställning och gråta, det är HEMSKT!! nu vill jag bara jämföra mina fingrar och händer med Johans för att då mår jag ju lite bättre iaf, nu ser dom ut som korta små feta korvar. jag dööööööör!!

På bussen satt såklart fjortisarna och vråålglodde igen, gjorde en ful grimars åt dom sen slutade dom glo för en stund iaf;) haha
Jonathan höll på att göra så jag blev kvar på bussen idag också, vägrade flytta på sig:P haha

har nyss haft naturkunskap såg natruligtvis som vanligt på film. somnade ju som vanligt igen. men de är så de är;)

nu ska vi ha matte, sen blir de massage efter lunchen, skulle behöva lite själv idag;) och efter massagen blir det idrott och idag är det vattenrugby;D

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: prillan

vet du vad det är för tema på idol imorgon?!?! det är ABBA! ;D det du! snoop doooog!!

2008-10-23 @ 13:07:07
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0