walking on sunshine

hej alla

skolan slutade och jag skulle hem mamma lovade att hon skulle vänta på mig så jag tog mina saker och gick mot parkeringen,
men vänta nu va tusan hon kör ju iväg, jag springer efter mamma gasar på och är borta. tack för den liksom tänker jag
Ringer upp henne, inget svar. suck
åh vänta hon svarar, vart ska du? jag skulle ju åka hem!
- jaha ja men jag tänkte att du är så seg så då hinner jag skjutsa hem monika först.
Jaha okej då. lägger på och får vänta då.
men vänta lite nu va sa hon? Du är så seg. hmm de där ska hon få för;)
går runt lite på skolan och sen hittar jag henne äntligen hem mot kära Brunnsberg:)
Jag körde och det gick toppen.
Hemma kollade One three hill, så jäkla bra och Chad<3
åt lite fisk, (jag ska bli smart)
efter det satte jag mig här en stund och snacka med ebbis:)

sen vart de promenad/springning/powerwalk med min lilla tokhund, härligt att bara gå å gå med Musik som skriker i öronen som man blir glad av och pigg såklart:) Tror jag såg en viss TR som binkade och tutade men de märkte jag inte förrän jag var långt borta eller kom inte på de förrän då:p

nej nu är de bonde som gäller

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Thomas Rytter?

2008-10-16 @ 13:44:32
URL: http://emmm3.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar till emma: jag tror de var han iaf, var hans bil. eller så såg jag heltokigt:P

2008-10-17 @ 12:48:31
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha kan nog vara både och!

2008-10-23 @ 13:09:35
URL: http://emmm3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0